8 Eylül 2013 Pazar

Arkadaş

Hep erkeklerden yakınacak değilim birazda arkadailarımdan yakınsam ne olur? Grup içinde her zaman en çok sevilen bir kişi vardır diğerleri onu sever, birbirlerini de severler ama onu daha çok. Gizliden de olsa rakiptirler birbirlerine. Sürtüşmeleri bol olur. Eğer biri alttan almazsa grup dağılır. Ama ötekine göre daha alttan alan biri varsa ilişki devam eder. Taa ki alttan alan patlayana kadar. Çok şükür daha patlamadım. Bana bir keresinde aramıza girmeye çalışmıyosun bazen bizden uzaklaşıyorsun demişti, benim kendimi çekme nedenim sizsiniz. Ben kendimi geri çekiyorum çünkü bazen  çok 'biz aramızda yaşıyoruz yaşıcağımız şeyi sen karışma' havası veriyorsunuz. N'apıyım? Zorla mı gireyim? Bazen zorluyorum ben de bakıyım diyorum. Sana ne diyorsun. Belki esprisine yapıyorsun ama espri bir yere kadar. Bana diyorsun ki ben sinirileniyorum öyle espri yapınca ama sen yapınca ben sinirlenmiyor muyum? Sinirleniyorum. O zaman git diyosun. Bir gün cidden gidicem. Hiç 'gitme' diyenim olmadı. Hiç kimsenin vaz geçilmezi olamadım. Sorun bende sanırım. 

Yani başkaları oluyor ben olamıyorsam sorun bendedir, değil mi? 

Neyse ben yine alttan almaya devam. :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder