22 Ağustos 2013 Perşembe

Yaz

Yaz maceralarımla başlamak istiyorum. Öhm, müsadenizle. 
Her yaz olduğu gibi bu yaz da bodrumdaydım. Alkol desen nehir gibi eğlence desen tavan arkadaş desen hepsi tek tek geliyor.. Daha ne isterim?! allahtan belamı isteyebilirim mesela. Ama benim istememe gerek yok. Bela dedektörü gibiyim valla. Nerde bokluk orda begüm.. Mesela siz koooskoca bodrumda o kadar aranan erkek varken gidip şak diye sevgilisi olanı bulabilir misiniz? Ne var ki bunda diceksiniz. Tam bir saçmalık olan kısmı onun beni bulması. Ulan sevgilin var adam gibi içkini iç sarhoş ol sevgilini düşün ara seviyorum ulaaaaan diye bağır ama ne diye sağa sola bakıp kız arıyon ayı! Haksız mıyım, dibine kadar haklıyım. Hadi bir kere bu hatayı yaptın sevgilini aldattın veya 'tek gecelik ayrılmıştık biz' dedin ikinci gece niye arıyorsun? Aman ne hoş. Bana bir de sevgilim yok de sonra ertesi gün beni arasınlar begüm şu numara seni ararsa açma o çocuğun sevgilisi diye tee allam. Yaşadığım sinir harbinden de anlayacağınız gibi sevgilisine hayran olan bir tip geldi 2 gecemi meşgul edip ertesi gününü rezil etti. Bu anımdan çıkarabileceğimiz en güzel sonuç erkeklerin şerefsiz olduğu. Net, kesin bilgi, yayalım. 

Görüşmek üzere. 

Pişt: Bu arada kızın sevgilisi siz beni sevgilimden ayırmak istiyorsunuz beni kandırıyorsunuz diye çemkirdi, hayır hayatımda ilk deda gördüğüm, kör olaydım da görmeyeydim dediğim birini n'apıyım ben allahın salağı. Al ayı yogini başına çal. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder